مرجع اطلاعات آموزشی و دانشگاهی

جهت کسب هرگونه اطلاعات آموزشی و دانشگاهی مطالب سایت را مطالعه فرمایید.

مرجع اطلاعات آموزشی و دانشگاهی

جهت کسب هرگونه اطلاعات آموزشی و دانشگاهی مطالب سایت را مطالعه فرمایید.

رشته های کارشناسی دانشگاه آزاد تهران مرکز

نکاتی در مورد کنکور ارشد را در این بخش در اختیارتان میگذاریم :
همانطور که میدانید بعد از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 96 ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96 میباشد. برای آنکه انتخاب رشته کارشناسی ارشد مناسبی داشته باشید و نتیجه خوبی از انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96 خود بگیرید باید ابتدا رشته های بدون آزمون کارشناسی ارشد سال 96 - 97 را به دقت بشناسید و هم چنین کد رشته های تحصیلی کارشناسی ارشد 96 - 97  و محل های تحصیلی را به دقت بشناسید ، سپس با کمک و با مشورت با مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی میتوانید بهترین انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96 - 97 را با بالاترین بازده داشته باشید!
پیشنهاد میشود اگر هنوز انتخاب رشته نکرده اید مقاله راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96 - 97 را به دقت مطالعه کنید که شامل نکات مهم و کاربردی در انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 96 میباشد.
شاید برایتان جالب و قابل توجه باشد که آماری از تعدادشرکت کنندگان ارشد به تفکیک رشته داشته باشد!
همه ساله پس از انتخاب رشته یک بار مهلت برای تکمیل ظرفیت اعلام میشود که پس از ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 باید منتظر  نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96  باشید.

دوستان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت  آخرین اخبار کارشناسی ارشد سال 96 باشماره 9099071611 تماس بگیرید. (تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت ، از ساعت 8 صبح تا 12 شب )


توجه کنید * دوستان عزیزم امر انتخاب رشته و یا امور درسی دیگر علاوه بر هوش و استعداد و توانایی های شخصی نیازمند مشاور با تجربه ای است که بتواند از هوش و استعداد و توانایی های شما در بهترین جهت استفاده کند و با هدف رساندن شما به آرزوهایتان این توانایی ها را با تجربه خود در جهت مناسبی به کار گیرد. امتیاز استفاده مشاوران برای شما این است که آنها با تجربه فراوان در امور درسی و بازار کاری روز و آینده شغلی در رشته های مختلف و شناسایی رتبه بندی دانشگاه ها و درجه اعتبار مدارک صادر شده از این دانشگاه ها میتواند شما را از شرایط کلی که خودتان خبر ندارید آگاه کند!!!! پیشنهاد میشود با استفاده از این مشاوران از دوستان خود 100 قدم جلوتر باشید. برای برخورداری از مشاوره تلفنی قبولی تضمینی کنکور کاردانی 96 - 97 ، مشاوره تلفنی قبولی تضمینی کنکور کاردانی به کارشناسی ، مشاوره تلفنی قبولی تضمینی کنکور کارشناسی ارشد 96 - 97 ، مشاوره رایگان تلفنی قبولی کنکور کارشناسی ارشد 96 - 97 ، مشاوره رایگان تلفنی انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 96 - 97 میتوانید با شماره 9099071611 تماس بگیرید .

سامانه صدای مشاور تحصیلی ، مشاوره دهنده تخصصی در امور درسی و ... از ساعت 8 صبح تا 12 شب در خدمت شماست.

منبع :   رشته های کارشناسی دانشگاه آزاد تهران مرکز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.