مرجع اطلاعات آموزشی و دانشگاهی

جهت کسب هرگونه اطلاعات آموزشی و دانشگاهی مطالب سایت را مطالعه فرمایید.

مرجع اطلاعات آموزشی و دانشگاهی

جهت کسب هرگونه اطلاعات آموزشی و دانشگاهی مطالب سایت را مطالعه فرمایید.

زمان ثبت درخواست نقل و انتقال ومیهمانی دانشگاه ازاد نیمسال اول سال تحصیلی 97 - 96

به اطلاع دانشجویان عزیزی که منتظر اعلام زمان ثبت درخواست نقل و انتقال ومیهمانی دانشگاه ازاد نیمسال اول سال تحصیلی 97 - 96 میرساند ، جهت اطلاع شما عزیزان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در همه مقاطع تحصیلی که منتظر اعلام زمان ثبت درخواست نقل و انتقالی و میهمانی خود در دانشگاه مد نظر می باشند میتوانند با دستور العمل زیر درخواست انتقالی دانشگاه آزاد خود را به ثبت برسانند.

دانشجویان همه مقاطع دانشگاه آزاد اسلامی برای کسب اطلاعات جامعتر و همچنین ثبت درخواست نقل و انتقال و میهمانی خود می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی تماس حاصل نمایید. با تماس با شماره 9099071611 و بدون گرفتن کد از سراسر کشور همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما عزیزان هستیم .

زمان ثبت درخواست نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه آزاد نیمسال اول سال تحصیلی 97 - 96

* زمان ثبت درخواست نقل و انتقال نیمسال اول سال تحصیلی 97 - 96 از تاریخ 1396/04/15 تا 1396/05/15 می باشد. *

به دانشجویان عزیزی که میخواهند درخواست میهمانی و انتقالی ثبت کنند توصیه میشود که در مدت زمان تعیین شده ، اقدامات لازمه را جهت ثبت درخواست انتقالی دانشگاه آزد خود انجام دهند و درخواست خود را به روزهای انتهایی به تعویق نیندازند چرا که در صورت پر شدن ظرفیت انتقالی دانشگاه آزاد 97 - 96 ، انتقالی شما به اولویتهای آخر منتقل میشود.

پس ازپایان زمان ثبت درخواست نقل و انتقال، امکان ویرایش تبصره و ضابطه انتخابی وجود نخواهد داشت بنابراین قبل از انتخاب ضابطه مورد نظر شرایط موجود در شیوه نامه را به دقت مطالعه فرمائید.

پیشنهاد میکنم قبل از ثبت درخواست انتقالی خود حتما با یک مشاوره تخصصی در امر انتقالی مشورت کنید میتوانید برای مشاوره رایگان با شماره 9099071611 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان جهت ثبت در خواست انتقالی بهره مند شوید.



منبع : زمان ثبت درخواست نقل و انتقال ومیهمانی دانشگاه ازاد نیمسال اول سال تحصیلی 97 - 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.