مرجع اطلاعات آموزشی و دانشگاهی

جهت کسب هرگونه اطلاعات آموزشی و دانشگاهی مطالب سایت را مطالعه فرمایید.

مرجع اطلاعات آموزشی و دانشگاهی

جهت کسب هرگونه اطلاعات آموزشی و دانشگاهی مطالب سایت را مطالعه فرمایید.

امتیازات آموزشی و پژوهشی در مصاحبه دکتری چگونه محاسبه می شود؟

در این مقاله سعی شده تا توضیحاتی در مورد اینکه « امتیازات آموزشی و پژوهشی در مصاحبه دکتری چگونه محاسبه می شود؟ » صحبت شود!

امتیازات آموزشی و پژوهشی در مصاحبه دکتری چگونه محاسبه می شود

✅ این امتیاز برای دوره دکتری ناپیوسته پژوهش محور،30 درصد،سوابق آموزشی پژوهشی و فناوری 20 درصد، مصاحبه و سنجش عملی 30 درصد و تهیه طرح واره 20 درصد است.
✅نمره دانشگاه برای رشته محل های پژوهش محور شامل سوابق آموزشی پژوهشی فناوری، مصاحبه و سنجش عملی و تهیه طرح واره بوده و براساس شیوه نامه ابلاغی که از سوی سازمان آموزش سنجش کشور که از طریق سازمان‌ها و دانشگاه‌ها آموزش عالی ارسال شده است صورت خواهد گرفت بعلاوه دانشگاه‌ها برای کلیه افراد معرفی شده نمره‌ای مطابق با شیوه‌نامه مذکور تعیین و برای گزینش نهایی به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال می کنند.
✅دانشگاه‌ها می‌توانند با توجه به نمرات داو‌طلبان و نظر گروه‌ های آموزشی حد نصاب لازم برای ورود داوطلبان را تعیین و به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال کنند که تاکنون این امر انجام شده است و پذیرش حد نصاب‌های خاص هر رشته اعلام شده است.
✅پذیرش نهایی از بین داوطلبان معرفی شده به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی براساس نتیجه آزمون متمرکز و نمره اعلام شده از طریق دانشگاه‌ها با توجه به سوابق آموزشی پژوهشی، فناوری، مصاحبه عملی ، اولویت کد رشته محل های انتخابی و ظرفیت اعلام شده خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 9099071611 تماس بگیرید.

تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 9922559500


منبع  :  امتیازات آموزشی و پژوهشی در مصاحبه دکتری چگونه محاسبه می شود؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.