مرجع اطلاعات آموزشی و دانشگاهی

جهت کسب هرگونه اطلاعات آموزشی و دانشگاهی مطالب سایت را مطالعه فرمایید.

مرجع اطلاعات آموزشی و دانشگاهی

جهت کسب هرگونه اطلاعات آموزشی و دانشگاهی مطالب سایت را مطالعه فرمایید.

راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 96 دانشگاه آزاد

توضیحاتی در مورد راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 96 دانشگاه آزاد در این مقاله آورده شده است که میتوانید با مطالعه آن اطلاعات خود را در این باره تکمیل کنید.
 

راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 


نکته اول - منظور از کد دسترسی انتخاب رشته در سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد همان عددی است که با عنوان کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه شما درج شده بود.
توجه: درصورتی که این کد را در اختیار ندارید از طریق تماس با مرکز مشاوره تحصیلی با شماره 9099071611 مشاوران وارد بخش مشاهده کارنامه سازمان سنجش شده و کد دسترسی شما را یادداشت مینمایید.


 نکته دوم - تمامی افرادی که درکنکور کارشناسی ارشد شرکت بودند (حتی اگر کارت پیام نور و غیرانتفاعی و ... را خریداری نکرده بودند) امکان انتخاب رشته در سایت دانشگاه آزاد را دارند!

 نکته سوم- برای دریافت شناسه ثبت نام و رمز ثبت نام در بخش انتخاب رشته دانشگاه آزاد کافیست کارت ۴۰ هزارتومانی انتخاب رشته را  خریداری نموده و در کادر مربوطه وارد نمایید. برای خرید کارت باید با سامانه 9099071611 تماس بگیرید و راهنمایی های لازمه را دریافت کنید.


 نکته چهارم- پس از درج اطلاعات بالا و شماره شناسنامه خود وارد بخش انتخاب رشته خواهید شد. مراحل انتخاب رشته مشابه انتخاب رشته سازمان سنجش بوده و توضیحات کافی در این مورد داخل دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد آمده است.

« آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 96 - 97 دانشگاه آزاد 10 تیر ماه میباشد.»

 

نحوه گزینش ( انتخاب ) داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد 96

نکته خیلی مهم این است که نحوه گزینش علمی براساس نمره کل مندرج در کارنامه اعلام شده برای داوطلب از سوی سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌شود لذا داوطلبان دقت نمایند که "تقدم و یا تأخر ثبت کد رشته/محلهای انتخابی (کد رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 - 97 ) توسط داوطلب هیچگونه تأثیر و یا امتیازی در گزینش نهایی نخواهد داشت و صرفاً نشانگر ترتیب علاقه داوطلب به تحصیل در رشته/محل مربوطه خواهد بود."

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 9099071611 تماس بگیرید



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.